Kontakta oss

Vi ser alltid fram emot att höra från dig som är intresserad av körkort, riskutbildning, handledarutbildning, introduktionsutbildning och allt annat som numera kan tänkas höra körkortet till. Oavsett om du är intresserad av ett av våra befintliga körkortspaket, eller funderar på ett personligt och individualiserad upplägg, så kommer vi att göra allt vi kan för att du ska bli nöjd.

För dig som arbetar på den teoretiska biten så har vi sett till att prioritera en lugn och avslappnad studiemiljö, för att du i så stor utsträckning som möjligt ska kunna tillgodogöra dig den väsentliga kunskapen. Och när det kommer till det praktiska så är våra engagerade handledare alltid redo att se till så du får ut det mesta av varje enskild lektion.

Hör av dig om du är intresserad av att göra det enkelt för dig att skaffa körkort. Du når oss via e-post, formulär eller telefon. Om du vill besöka oss på plats så finner du oss i centrala Eskilstuna. Med nära till tåg- och busstationer så finns det många förbindelser som tar dig raka vägen hit.

Tack för ditt meddelande. Det har skickats.
Det gick inte att skicka ditt meddelande. Vänligen försök igen senare.

Isaks Trafikskola ligger centralt belägen i Eskilstuna. Här finns anknytningar till stadsbussar och tågstationen.
Hos oss på Isaks Trafikskola får Du som elev en lugn miljö att studera i.

Här kan ni nå oss via telefon eller email formulär:

Kontakta oss

Öppettider:

Måndag - Torsdag 08:30 - 17:00

Fredag: 08.30 - 16:00

Lördag - söndag STÄNGT

Mobil: 070-5257332

Swish: 123 155 44 7 6

VIKTIGT

OM DU BEHÖVER AVBOKA DIN LEKTION, TÄNK PÅ ATT DU MÅSTE GÖRA DET SENAST 24 TIMMAR FÖRE LEKTIONSTILLFÄLLET.
—————————————————————————————

OM DU AVBOKAR FÖR SENT MÅSTE DU ÄNDÅ BETALA LEKTIONSAVGIFTEN.