Ta körkort hos Isaks Trafikskola

Obligatorisk praktisk utbildning ca 4 Tim
1800 kr
Handledarutbildning
För elev och handledare vid privat övningskörning
450 kr
Start paketet
Teoripaket, teori online
5st körlektioner a 80min, Risk 1, Risk 2.
7900 kr
Stora körpaketet
10st körlektioner a 80 min.
9800 kr
Lilla körpaketet
5st körlektioner a 80 min.
5200 kr
Test körlektion (40 min) 520 kr
Körlektioner under helger (80 min) 1200 kr
Körlektion (80 min) 1100 kr
Inskrivningsavgift 100 kr

Ta ditt B-körkort hos oss!

Ett B-körkort är ett körkort som tillåter innehavaren att köra personbilar och lätta lastbilar upp till en viss vikt. För att få ett B-körkort måste man genomgå både en teoretisk och praktisk utbildning. Allt detta kan du gör med oss på Isaks trafikskola!

Teoretisk utbildning:

Teoridelen består av en teorikurs, där eleven lär sig om trafikregler, trafiksäkerhet och körteknik. Teorikursen omfattar olika ämnen, inklusive trafikregler, vägmärken, miljö och säkerhet. Kursen avslutas med ett teoriprov, där eleven måste svara på frågor om trafikregler och trafiksäkerhet. Om eleven klarar provet, kan eleven gå vidare till den praktiska utbildningen.

Praktisk utbildning:

Den praktiska utbildningen består av körlektioner med en erfaren trafiklärare. Under lektionerna får eleven lära sig om bilens funktioner, körsäkerhet och körteknik. Eleven får också öva på olika typer av körning, inklusive stadstrafik, landsvägar och parkering. Efter genomförd praktisk utbildning görs ett körprov, där eleven visar upp sina körkunskaper.

Krav:

För att få ett B-körkort måste eleven uppfylla vissa krav. Eleven måste ha fyllt 18 år och ha godkänt teoriprovet och körprovet. Det finns också vissa medicinska krav som måste uppfyllas, till exempel god syn och hörsel.

Att ta ett B-körkort är en viktig investering i trafiksäkerhet och ger innehavaren frihet och oberoende att kunna köra bil på ett säkert och ansvarsfullt sätt.

VIKTIGT

Om du behöver avboka din lektion, tänk på att du måste göra det senast 24 timmar före lektionstillfället
———————————————————————-

Om du avbokar för sent måste du ändå betala lektionsavgiften.