Priser

Som helhetsorienterad trafikskola ser vi till att alla som kontaktar oss får rätt förutsättningar för att både bli bra förare och bli godkända i både ett praktiskt och teoretiskt hänseende. Vi ser till att upplägget motsvarar dina behov och förväntningar, vilket gör att ni får chansen att lära er på ett ert eget sätt samtidigt som vi ger dig de förutsättningar som krävs för att klara de faktiska krav som finns.

• Vi ser till att ni förutsättningslöst kan ta del av teoretiska riskettan, och hjälper er att ta nästa steg i er körkortsutbildning. Riskutbildningen måste vara avklarad innan kunskaps- och förarproven.
  • Handledar- och introduktionsutbildning för er som vill övningsköra privat. Få den information och kunskap som krävs för att ordna körkortet på gen väg.
  • Välj mellan färdiga paket och att anpassa utbildningen utifrån ditt personliga drömupplägg. Vi ser att ni får en utbildning som motsvarar just era önskemål.

Med helheten i åtanke så säkerställer vi att det blir så enkelt som möjligt för dig som vill ta körkort. Genom att fokusera på individuella förutsättningar så ser vi till att alla kan nå sina mål. Därför anpassar vi oss gärna utifrån dig.

• Teoretisk och praktisk utbildning för dig som vill ta körkort för personbil.
  • Vi gör det enkelt för dig som vill ta mopedkort.
  • Välj mellan intensivutbildning, färdiga paket eller ett individualiserat upplägg utifrån dina särskilda behov och förväntningar.

Genom att ha hjälpt ett stort antal elever att med stor framgång ni sina mål, vet vi numera precis vad som krävs för att hjälpa dig att lyckas. Kontakta oss så ser vi till att du får ditt körkort så snabbt som möjligt.

Start Paket

7900 KR
  • 5 körlektioner a 80 min
  • Teorikurs
  • Riskutbildning 1
  • Riskutbildning 2 (Halkbana)

För att kunna genomföra en körkortsutbildning behöver du:

• Giltig legitimation.
  • Körkortstillstånd
Ansök om Körkortstillstånd

Trafikskola Online

Teoribok

Teorihjälp
60 min med lärare
Uppkörning
Hyra av bil vid körprov
Risk 1
Obligatorisk teoretisk utbildning ca 3 Tim
fr. 650 kr
Risk 2 ( Halkbana )
Obligatorisk praktisk utbildning ca 4 Tim
2000 kr
Handledarutbildning
För elev och handledare vid privat övningskörning
fr. 450 kr
Start paketet
Teoripaket, teori online
5st körlektioner a 80min, Risk 1, Risk 2.
Stora körpaketet
10st körlektioner a 80 min.
Lilla körpaketet
5st körlektioner a 80 min.
Körlektion (80 min) 1100 kr
Körlektioner under helger (80 min) 1200 kr